ABOUT ME

-

Today
-
Yesterday
-
Total
-
  • let me introduce myself in English
    my story 2022. 5. 30. 11:09

     

    2022.5.30.MON

     

    hi you guys,

    안녕

     

    i'm korean, i live in Namyangju, Gyeonggi-do.

    나는 한국인이고 경기도 남양주에 살아

     

    i'm 33 years old. i married 2 years ago. and i have a daughter. she is 3 years. and have a husband

    나는 33살이고 2년전에 결혼했어. 남편과 3살 딸 아이가 있어

     

    my job is freelancer. i'm a desingner or online MD

    내 직업은 프리랜서야 나는 디자이너 또는 온라인 md야

     

    but i'm not that happy with my job. i don't even think i'm good

    하지만 나는 내가 일을 잘한다고도 생각하지 않고 그 일을 할때 행복한지도 잘 모르겠어

     

    my dream is to make various profit lines and make money come in from many places

    I want to have various jobs based on what I learned include english

    and new experiences while satisfying my curiosity

    내 꿈은 다양한 수익라인을 만들어 다양한 곳에서 돈이 들어오게하고,

    내가 배운것을 토대로 다양한 직업을 가져보는 거야. 영어도 포함돼

    그리고 내 호기심을 충족하는 다양한 경험들을 하고싶어.

     

    My goal for this year is the growth of English conversation.

    but i'm total beginner. but i'll just try and try

    이번년도 내 목표는 영어회화의 성장이야나는 완전 초보야. 하지만 난 계속 노력할거야!

     

    someday, i believe that i speak english well

    언젠가, 나는 내가 영어를 잘하는 날이 올거라고 믿어

     

    i'll write down my dairy here 여기에 내 일기를 쓸거고 

     

    and i'll record my exersice time내 운동시간들을 기록할거고

     

    and various things for i want go be good at...etc...그리고 내가 하길 원하는 다양한것들에 대해서 쓸거야

     

    then i'll get going.

    bye~

     그럼이만 바이~

    댓글

Designed by Tistory.